Träning today

Hello!

Snart far man iväg till sats. Om 20 minuter kommer pappa opch hämtar hos. Tränar i en halvtimme, duscha, bastar klär på sig. Sen kommer Ivan och hämtar oss. Soft! Imorgon ska jag och pappa åka och kolla på min garderob och eveltuellt köpa den :D men igår så sa pappa att han hittat en med skjutdörrar, utan speglar. Det står i jysk tidningen att den är rymligare.. men är endå helt förälskad i den med spegel som jag visade här förut.
Till inlägget!
Värsta dilemmat, men tror nog att det blir den första jag kollade på.  Igår när jag  var här hos mamma så spillde jag kycklingsås på min nya H-jacka, :(

Men min käraste mamma rusade till tvättmaskinen och kastade in den där, så när jag kom hem till mamma idag hängde den på min garderob, nytvättad med doft av citron, <3 världens bästa mamma!
Nu måste jag dra satt man inte kommer försent till SATS!


Puss!

Kommentarer
Postat av: empizz

haha spilde sås haha rolig du

2010-09-01 @ 18:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0