Jysk 2 day

Hello!

Pappa och jag kom precis hem från Jysk, vi har kollat på garderober. Vi har hittat en men vi behöver bara beställa en för dem var slut, sen måste vi möblera om mitt rum och sånt shit. Men ska bli askul att entligen få en riktig garderob som är i mitt rum liksom. :D


Visst är den snygg, jag älskar den. Sen var vi på bauhaus och jag såg en jättecool lampa, det är som en ljussling sen om man håller handen för en knapp så tänds den, sen släcker man den genom att hålla handen över igen. Skulle vara supercoolt om man köpte en sån och monterade in den i garderoben på insidan av dörrarna. Blir småsugen på att köpa en sån, men den kostar ju 1200 kr nästan :O

Senare idag ska jag börja skriva en önskelista till mamma om vad jag vill ha i julklapp, set blir nog en rejäl lista, haha vet redan vad jag vill ha ;) Älskar att shoppa, har blevit en shoppaholic, men hatar att handla för mina egna pengar (A) Får tvinga med Syrran att åka till farsta och shoppa loss! Ska ju kanske börja få mitt barnbidrag, tror det är runt 1050 kr :O Ååh.. jag vill ha pengar!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0