YEAH.

Hello! ♥

Sitter hos pappa i min pyamas =) Imorgon blir det skolan igen då *suck*. Tydligen ska det regna hela dan imorgon.. vilket betyder att håret och sminket blir förstört.. typiskt! På tisdag ska vi ha SO prov.. som tur är ska jag bara göra en endå VG fråga, jag ska tydligen jämföra Aten med sparta, fett enkelt ju! Men ska ända läsa på ;)
Hoppas verkligen att det inte regnar imorgon får ju aldrig använda mina nya uggs.. har användt dem typ 2 ggr.
Asså fan vad skumt.. när vi handlade mina skor så skulle vi egentligen kolla på uggs, dem finns på hemsodan men dem sa att dem inte skulle sälja sådana, sen senare så fick jag deras katalog och där var dem!! Jag bah: "aha okej?" .
Har precis laddat ner lite musik till min ipod, b.la I only wannabe with you med volbeat och alorse a dance med stroame, as najsiga låtar asså. Dunkar dem fett mycket asså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0