Girlpower!! <3

Hello! ♥

Igår kväll var jag med Frida, Lina och Emelie, vi hade tjejkväll! Direkt efter skolan så åkte vi till farsta centrum och shoppade, detta köpte jag



Påse: Lagerhouse
Enorm penna: Lagerhouse
Klämma: Gallerix
Ansiktsmask: H&M
faceremover: H&M
Cupcake läppglans: H&M

När vi var på väg in till farsta vi tog bussen, hade vi dötråkigt, seriöst !! På väg hem så sjöng vi och trallade, en gamling raggade upp frida, haha så jäkla kul! När vi kom hem så slängde vi in alla våra grejer i fridas rum och köpte pizza. Jag och Emelie gick upp till min mamma och hämtade filmen barnhemmet. Medans vi hämtade filmen så köpte lina och frida lite snacks. sen hämtade vi pizzorna, MUMS! Vi vräkte i oss, och självklart tappade jag ut all kebab och grönsaker på tallriken satt det vara vart degen, så typiskt asså. Vi kollade på filmen, och sen kollade vi på filmen farsan. höll på att sömna den filmen var dötråkig, haha. Sen gick vi in till fridas rum och körde sanning eller konsekvens jag valde konsekvens och fick gå ner till undervåningen och skrika "ALIBABA", haha. Satt vi gick och la oss omkring halv fyra, sen vaknade alla sammtidigt och vi käkade frulle. Världens roligaste natt asså.

När jag kom hem så dusckade jag, efter det så satte jag på min ansiktsmask.


En liten random bild, haha xD shit ser helt störd ut.. Kan se snyggare ut.. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0