"Höstredo"

Godkväll! ♥

Har precis ätit koorv med brööd =) smakade bra! Har ju varit på gymmet det gick superbra! Sen direkt efter det så åkte mamma och jag till handen, vi skulle handla lite presenter till Leo =) Vi åkte hem och pappa kom och hämtade mig i sågen, så då åkte vi till Sickla och köpte skor =) Ta 3 betala för 2, love it!







Apoteks grejr till mina Myggbett..


Lite suddig xD Men det är ett amrband som stödjer bröstcancerfonden..
Köpte den för att min faster har fått bröstcancer! KÄMPA PÅ!


Mina andra skor är helt kära i dem ^^


DÖSNYGGA!


Och självklart tights.. Köper det varenda gång jag handlar
men idag var det faktiskt en "nödsituation", haha


Det var allt! =) Nu säger jag godnatt gottfolk för dem som ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0