Tjobreh!

Hello!

Idag har jag och några andra snackat med våran lärare :O Lite bråk.. eftersom att man är smart nog och har tappat bort tränings kläderna så fick jag inte vara med på gympan :( vi hadse volleyboll, det är ju fett kul. Så jag emelie och lina fick samla in kontrollerna från orienteringen, sjukt tråkigt! Sen gick man hem till pappa och tog in posten eftersom att han är i hackås.. Så gick man hem till mammsen och såg att lilla maja låg och sov i MIN resväska!! alla kläder är nog fullt med "majahår" :S Sen ska man sätta på datan men kom på att den har ju krashat, ingen stor nyhet direkt.. så är på mammas mina data, den har ju så små tangenter eller så är det jag som har förstora fingrar (A) Ikväll eller senare ska jag mamma mormor och chatarina,  men vi ska käka tacos i handen sen ska man kolla på present till lilla lina (: hon fyller nämligen år på fredag!!! På fredag ska jag till vårdcentralen så måste fasta från kl 20.00 till morgonen, fyfan! men på fredag har vi studiedag!! wihooo!! man kanske kan få någon nattgäst, emelie vad säger du, girl night?? 
förlåt om jag har haft dålig uppdatering men har fan inte pallat bloggish, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0