Skolfotografering!! <3

Hello!

Har precis kommit ut ur duschen, har nämligen varit på Sats och haft gyminstruktör ;D Innan det var jag med Inez och Emelie, vi spelade tecknet med hennes lillesyster, jag var med henne :) Vi vann! Woohoo!
Idag i skolan hade vi ju skolfotografering. Jag fick stå brevid Inez och ovanför Emelie. Jag och Inez höll varandra i handen, medans jag la handen över Emelies axel :) Sen vart det ett foto med sig själv (som man alltid gör) Tror det vart ganska bra, har en känsla av de.
Här kommer en bild när det bara är fem min kvar till fotograferingen och vi gjorde i ordning oss :D

YEAH!

Imorgon är det fredag, äntligen! Vi har prov imorrn :O I orientering.. KASST! + Att det är för årskurs 8 :O
Men det är nog ganska enkelt, pappa får förhöra mig :D 

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0