RIKTIGT JÄVLA FÖRBANNAD!!!

Hello!

Har precis kommit hem från skolan.  V¨r jävla lärare höll klvar oss, dem på hemkunskapen slutade INNAN vi började. han bah: ah men på mitt schema står det 14.40 det är fel på ert schema" Det är det fan inte DRA ÅT SKOGEN!!!!!! Sen höll han kvar oss i en 10-15 min.. världens sämstaste lärare ever! Vi stod i 10 min på honom och väntade, regeln säger: om en lärare är 10 min försenard så har man hltimme. Och så kom han precis när vi skulle börja dra!! Helt fuckat asså!! OKEJ. Nu är mitt damputbrott klart!

Idag ska vi träna =) Imorgon blir det bio med syrran och Chatarina :) När jag var på väg hem så fick jag ett sms av Chatarina " vi är på ikea <3" Jag bah "aha okej <3"
Vi skickar alltid hjärtan till varandra =) På matten idag så fick vi gå typ en halvtimme innan matten var lsut :O BARA jag och emelie fick gå, Yeah. Men vi fick gå för att vi inte hade våra riktiga lärare och vi ligger på diagnosen, våran riktiga lärare ska vara med då..
Tyvär kan jag inte lägga ut bilder för att jag inte riktigt fattar morsans data.. Enklare på pappas data =)
Inte kan man lägga ut bilder som man redan har tagit för att något är helt fuckat med mammas data.. *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0