Långtråkigt..

Hello! ♥

Klockan tickar och jag vill att pappa ska komma hem. Har det ganska långtråkigt här hemma. Kan inte vara med kompisar, jag vill inte smitta dem. Sen har jag ont i magen.. Mormor undrade om jag ville följa med på Ikea men pallade inte. Jag känner på mig att det kommer bli en lång dag. Ska spela lite Sims sen, gjorde aldrig det förut. Var för trött. Har också försökt att göra något "vettigt", så jag testade att bygga ett korthus - gick skitdåligt. Imorgon är det skolan som gäller. Helgen har gått fort. Nu ska jag ladda över lite låtar på Ipoden innan jag sätter igång The sims 3 :D


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig idag? :)

2010-09-05 @ 13:13:47
URL: http://cevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0