KP

Hello!

Kom precis hem, har varit hos pappa och tagit in posten, hehe. imorgon blir det sista dagen i skolan den här veckan, soft. Det skulle ha varit så hela tiden, ass att gå till skolan från måndagar - torsdagar (:
Idag fyller ju maja år, så får antadligen köpa gourem mat till den lilla skiten, haha. Hon blir fem år, shit hon börjar ju bli gammal! Imorgon ska Puckopajj (lina) få sina presenter :) Idag fick jag en blå skrivbok av våran lärare som jag, looki puckopajj och peaceout ska få, jag kallas för KP, det är en förkortning på kamelpung som jag oftast säger i skolan när jag får damp, haha. Looki, är frida. Peace out är emelie och puckopajj är lina, vi kom på det idag, hehe. Men iaf jag fick den blåa boken som vi fyra har att skriva i :D askul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0