Hemma från dopet!

Hello!

Kom nästan precis hem från dopet och kalaset. Och mormor började gråta INNAN cermonin, typiskt henne :P
Sitter och dunkar Robin, dancing on my own =) Imorrn blir det kul, ska bort på kvällen med Emelie och pappa, skojjigt! Ska måla naglarna, men kanske sätter på lösnaglarna ikväll, hade dem idag men tog bort dem, för att tummen gick av =( Hittade ett paket lösnaglar i mitt rum, så antar att dem är mina =D
Är så jäkla nöjd med mina nya skor :D, slaggar hos morsan ikväll.. så ska hem till pappa och packa lite grejer. Länge sen jag sov här i sågen :O Aja det ska bli mysigt iaf, mamma har satt in belysning i mitt rum, ljusslingor och färgglada lampor.. soo mysigt!
Kan inte lägga in bilder för att något jäkla popupp fönster är ivägen, fuuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0