Godnatt! ♥

Hello!

Sitter här i mörkret och ser fan inte vad jag skriver xD har precis kommit hem frå Catharina, vi har sett på idol :D Jag och mamma har varit i handen och käkat sushi :) dränkte alla sushi bitar i sojasås, så himla gott asså :) Dem som jobbar där kommer ju från Kina, dem är så himla trevliga där. Ska väl snart gå och lägga mig, ska lyssna på musik på iPoden och tänka på en massa svåra beslut..
Nu har man börjat fasta, var på väg att ta en banan men kom på att jag fastade, jag bah: fuuuuck!
Imorgon ska man kanske åka till McDonald  och hälsa på när Chatarina jobbar :) Haha! Sen ska man väl till handen och kolla läget lite.
Sen ska man plugga inför engelska prov :O och matteläxan. Men har ju hela kvällen för det. Nej nu säger jag Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0