Fredag!

Hello!

Idag hade vi prov :O I orientering.. Det var faktiskt VÄLDIGT enkelt :D Idag i skolan var det den värsta dan i hela mitt liv, Hade M-värk Men det gick över sen som tur var. Måste fanimej komma ihåg tabletterna ..
Var med emelie också.. vi ritade lite, haha. Vi spelade också kort ;) ♥ Fick sms av mamma hon berättade att fler paket har kommit från ellos :O Sen ska jag få en hårgrej som man kan platta håret med och locka håret med. Nu är det inte långt kvar tills min nya garderob kommer :D Om jag har tur så kommer den på Tisdag, Tjiihoo!
Längtar efter att få packa in mina kläder i den. Inreda den med söta korgar och sånt. Kommer självklart att lägga ut bilder på hur inredningen blir.. :) Öhm.. just nu väntar jag på att pappa ska komma hem så att han kan göra tacotallrik :) Blir nog mer inlägg ikväll.. 

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0