Diss!!

Hello! ♥

Imorse pallade jag inte gå upp, var så jäkla trött. Vi fick sluta tidigare i skolan :D vi hade ingen musik.. Fett skönt! Var med Emelie idag. Vi var hos henne sen hos mig, vi pluggade. Sen gick jag hem. Helt jäkla överlycklig för att få träffa min kissemiss som jag inte träfat på månader. Jag kommer hem och ropar glatt "Maja!"  ingen katt i sikte. gpr igenom alla rum och ger upp mitt sökande. Jag hör ett svagt majou och kollar iunder sängen. Där ligger hon. Men när jag försöker ta henne så springer hon iväg. Vilken jävla diss!! Vart ju lack!
¨
Imorgon har vi Orientering.. funny, funny! Imorgon kommer min garderob att vara klar!! tjiihoo!! :D
Nu ska jag äta stek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0