PratProblem!

Hello! ♥

Imorse kändes det som att jag hade liite problem med min svenska xD Så här började det:
Frida hade inga skåpnycklar -.-' (igen!) Men iaf så vi gick till lärarna, dem har nyckel till alla skåpen.
Jag bah " har du skåpen till nycklarna " Tog en minut innan dem svarade då fattade jag att jag hade sagt fel.
På vägen till skåpen så fastnar min arm i ett handtag i en av dörrarna, jag forstätter att gå, så tog det tvärstopp, haha!
Sen när vi hade Bild så sa Inez " Jag längtar tills på lördag! " Jag bah " vad händer då? " Hon bah "ska se på film med familjen " Jag bah " vilken familj? " fast jag skulle ha sagt " vilken film?".
Snacka om att man inte kan svenska asså!
Skulle ta upp ett sudd på bilden och Emelie puttar på Lina som puttar på mig när jag står på huk, jag ramlar och Lina ramlar typ på mig. Vi satt där och as garvar x'D
Har varit med Emelie, vi var hos mig :D Vi busplingade, hehe. Sen kollade vi lite på "hjälp". Sen var hon tvungen att gå hem :'(
Imorgon ska man till Lina och ha en Girlnight :D Efter det ska man på mamma mia med Mamma, Mormor och Catharina. Vi ska se den på globen :P

Min outfit idag! :D


CP bild på mig -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0