SCONES !!!!!!

Hello! <3

Sitter här i soffan och försöker klura ut vilken syssla jag ska börja med =) Jag måste diska, städa rummet och packa, inte så mycket men rummet kommer ng ta 1 och en halv timme..
Ska ha med datan upp till norrland så kommer blogga på vägen upp kommer inte ha ett skit i bilen att göra. Tog hem en massa läxor och sånt shit. Vi har i läxa tills på Månadag i NO att komma på tre saker som löser upp sig i vatten och tre saker som inte löser upp sig. typ skit enkelt. Sen har vi SO ska skriva av min skoluppgift på datan och skicka på mejl till mig, och sen skriva ut den i skolan. Sist men inte minst har vi matte, måste plugga inför omprovet, ALLA ska göra omprov, tillochmed dem som fick MVG :O Inte shysst =/

Idag var det vi som hade hemkunskap, trodde att det var dem andra. För en vecka sen skulle vi ha hemkunskap men vi hade orientering i rudan då. Vi gjorde scones (stavning?) Dem vart faktiskt rätt goda ^^
Vi hade Adrian, vet inte vart våran riktiga lärare var. Men Adrian är fett najs.. men han luktar lite öl ibland men det är skitsamma. Haha vi hade honom en gång i matte han var vickarie, han fattad eingenting av våran matte, haha xD Mamma och jag ska fika sen på scones och kaffe, jag ska inte ta kaffe :S jag tar te!

Mina tights som jag köpte på Gina Tricot i Finland, you know? Jag ska tvätta dem, ska ha dem imorgon i bilen. Dem är fett sköööööna!

Ikväll eller senare ska jag ta ett låååångt bad med badolja ♥ Ska bli fett skönt!

Mina undebara scones!! <3


PÖZZ <3

P.S Min outfit på båten :D



Kofta: Ohio
Linne: BonPrix
Tights: Bonprix

Linner är liite stort, ser ut som att jag har häng mage xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0