Stamp on the ground <3

Hello! <3

Kan tyvär inte göra hjärtan på datan, den börjar lagga då =/
Kom nästan precis hem, är fett trött så ska vila lite. Imorgon är det sista dan i skolan för mig, den här veckan iaf, ska ju upp till norrland.. lyssnar på "stamp on the ground remix" asnajs ju!



Måste verkligen skärpa mig.. måste lägga in fler bilder! Ska bli en stor ändring på det :)
Idag ska jag och pappa kolla på en ny vinterjacka och på jeans. Min vita vinterjacka jag hade förra året får inte plats i skåpet för att skåpet är för lite.. *suck*
Måste duscha ellerbada ikväll, Emelie påstår att hon smetet spott i mitt hår typ :S haha men vet inte om det är sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0