Replay

Hello!

PUST. Har precis satt mig i sängen och börjat slappa. Har nämligen städat hela lägenheten idag, man får ju finbesök imorgon, Looki, puckopajj och peace out kommer ju och har "Girlnight" med mig. Ska shoppa tills imorgon med pappa senare, vi ska också hämta en extrasäng hos mamma och lite täcken. Ska bli grymt kuul!

Justja, var ju hos doktorn idag. Det gick bra, ingen diabetes!!! Woohoo, vem e bäst jo JAAAAAAAAAAAG!
Sitter och chattar med tjejorna och lyssnar på "replay", älskar låten.



Ska ta en "spakväll" ikväll. Nu när jag städade så hittade jag en massa ansiktsmasker o skit som jag totalt glömt bort, om dem inte har torkat eller något ska jag nog testa dem ikväll :D
Har bjudit in alla tjejorna på msn i en enda chattruta så nu blir det mycket prat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0