Girlnight

Hello!

Kom precis hem till mamma, vi ska snart dra till båten. Hade ju tjejkväll igår :) Först bakade vi cupcakes, både blåa och vita :D Dem vart as goda. Sen gjórde vi tacos, muuuuums! det fanns inget kvar till pappa när han kom hem, haha. Värsta matvrak. Vi gick ut och Emelie och Lina sprang iväg så jag och frida letade efter dem hela tiden. Sen gick vi in och kollade på hjälp, efter det vart det en skräckfilm. "Creep" hette den, den var fett najs Efter den filmen kollade vi klart på hjälp, som vi satt ocg garvade åt. Vi körde sanning eller konka och efter det gick vi väl typ och la oss. Kom i säng typ vid 01.00 typ. Men frida kunde inte sova så hon väkte mig kl 2 på natten och undrade om vi kunde spela kort -.-' Snacka om at´t jkag vart irreterad. Vi tände typ alla lampor sen när alla somnat så gick emelie pp och släkte alla lampor xD haha. Imorse låg jag i pappas säng och lina i en annan säng så vi låg och petade och nöp varandra, haha skitkul! Sen gick dem hem och jag duschade och packade. Så nu sitter man här helt färdig att åka ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0