Gammelmorfar ... <3

Hello! ♥

Kom precis från handen, det har varit en lång och ganska jobbig dag. Imorse skulle jag till vårdcentralen men innan det så gick vi till min mormor som sa att min gammelmorfar låg med syrgas så hon skulle upp dit. Hon skjutsade oss till vårdcentralen och innan läkare kom så kom hon med beskedet att min gammelmorfar har gått bort :'( vart en ganska dyster dag för oss. Just nu sitter jag, mamma och Chatarina i soffan och fikar på juice och chokladmuffins :) Idag fyller min kompis Lina år, hon blir tonåring!!! Woohoo! Grattis :D <3

Ska vara med Chatarina ikväll :) Ska ta en låång och skön dusch senare så att man är fräsch ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0