Finland..

Hello!

Snart ska vi gå i land på finland, jag och mamma ska kolla på marknaden. Kommer tillbaka till sverige i morgon. Haha i går på tax freen så skulle vi betala och det stod världens sötaste kille bakom. Han tuggade tuggummi och jag kände att något landade på min fot. jag kollade vad det var för nåt. Då hade hans tuggummi hoppat ut ur hans mun och landat på min fot. Jag bah "USCH" över hela kön i taxfreen, sjukt pinsamt. Sen skulle han ta bort det och då klev han på min fot och gnussade sin fot mot min fot och försökte ta bort tuggummit. Han var typ helt illröd i nyllet, haha stackarn..
Vi har ju promenad hytt, asnajs. I fönstret mittemot finns världens snyggingar.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0