Finast! ♥


Hello! ♥

Glömde berätta igår att jag skulle ha "kulturdag" idag.. Jag, Emelie, Lina och Frida hade Ikea :D Så vi skulle typ "låsats" att vi var tjugo och precis flyttat. Vi hade 20 000 kr att handla för. Så skulle vi typ skriva ner det.
Jag var så smart när vi skulle äta. Min Loka hade blevit omskakad.. som ni kanske förstår så skvätte det vatten på mig och Frid, så smart asså. Sen när vi skulle gå så skulle jag slänga en vattenflaska. Det var en metall soptunna. Jag lyfte på locket och det typ rammlade ner på marken så det lät, Fett pinsamt asså! Alla bah "smart".

På Fredag blir det ennu en till tjejkväll, men hos Lina den hära gången! Första gången man är hos hennes pappa, tror jag. Ska bli fett Najs.

Nu håller jag på med att göra en spellista på Itunes :D Igår laddade jag ner en massa Anton och Affe låtar, vart helt förälskad i två stycken av dem !!

Finast heter denna låten, så fin asså! ♥



Den andra heter Cp-barn som vissa kanske känner igen. Kunde inte lägga in den som HTML grej.
Dagens Outfit kommer här! :D



Jacka: Gina Tricot
Linne: Gina Tricot
Tights: Gina Tricot



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0