Chiliconcarne med Ris!! <3

Hello!

ska bada snart. har varit hos mormor och ätit chiliconcarne med ris och baguett med vitlöks smör, mums!
Har varit hos pappa och packat, har nästan inga kläder hos Mamma :O Syrran gick precis..
Håller på att ladda ipoden. på Torsdag ska man upp till Norrland på bergravning.. Gammelmorfars begraving.. Måste handla vattenfast mascara!
Haha, Maja ligger och sover med ansiktete helt nertryckt i kudden, ser ganska roligt men endå gulligt ut!
Senare ska jag nog bara mysa :D Ligga i sängen och lyssna på musik. Imorgon kommer pappa och hämtar mig för jag glömde mina gympakläder hos han sen skjutsar han mig till Emelie :D
Sitter och chattar med Emelie, hahaha!

Helt Ensam.. I en lägenhet.. går det något bra på tv? Annars får jag väl ladda hem någon rolig film (:
Japp...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0