Bildbomb - Norrland!

Hello! ♥

Nu är man hemma hos mamma! Slaggade hos mormor inatt ^^
Senare kommer Syrran, Sanna och Simon hit, vi ska bjuda dem på middag, så ska duscha och "fräscha" till mig lite senare. Ska till pappa idag också :D Måste kolla med han när vi kan kolla på en ny mobil. Vill ha Samsung Galaxy S. Ska kola runt lite på Internet. Man kan ju inte vara på sin egna data och lyssna på musik för att mamma har tagit min hårdisk!!! Vet inte varför..
Lite bilder på Bilresan med Sandra, Catha och mormor (:

'
'




'





Det är så fruktansvärt fint i Norrland!




Käraste syster och jag! Men jag ser helt fucked upp ut!

Det var en rolig helg i norrland faktiskt, även om det var begravninbg, fick ju träffa alla där!
Vill starkt meddela att jag ska upp dit nästa sommar också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0