2day

Hello!

Kom precis hem.. Hade tänkt att göra den dära SO grejen. Håller på att fixa lite grejer på Itunes.
Vi skulle ha filmat idag på vår "stumfilm" men vi hade typ ingen kamera, sen gick alla förbi och förstörde.. -.-'
pappa jobbar till kl 21.00 så har hela lägenheten för mig själv, PARTY!!! Nej men seriöst fett najs :D
Nu blev jag fest sugen.. fuuuck!
Kommer det någon bra film på tv ikväll? Annars får jag väl typ "ladda" ner någon film..
Syrran påminde mig att man kunde fixa in filmer på ipoden, har ju ett program på datan så kan ladda ner filmer där.. lagligt! Coolt :P

Outfit 2day


Kofta: Cubus
Blått linne: Lindex
Vitt linne: Gina Tricot
Tights: Gina Tricot
Strumpr: vet inte fick av farmor i julklapp :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0