Låångt inlägg!

Hello! ♥

Shit asså! Sämst uppdatering!!!
Ska ändra på de :P
Har ju typ inget att skriva om så kan berätta lite om igår
Jo.. på morgonen messade syrran mig och övertalade mig att åka till handen och äta foccacia :D
Sen åkte vi till rusta och kollade där, sandra köpte en massa belysning och sånt shit. Sen vart det hem tillsyrrans chef och kollade på hans urgulliga kattungar - vill ha!
Sen åkte vi hem till mormor och käkade lasange, där vi också letade efter hennes glasögon, som hon fan alltid tappar bort!
Jag och syrran satt i köket och kände att nåt var på mit huvud, då hade sandra hällt en massa salt i håret på mig, inte så najs direkt..
Pappa hämtade oss och vi åkte till icamaxi och handlade. När pappa sa att han var klar så var vi fortfarande vid ingången vid blommorna..
Efter det vart de att panik packa till pappa, hade en hel papperskasse som var överfylld med smutstvätt.. :)
Sen var det bara att duscha!

Hela dagen igår.
såå.. idag elr tidigare idag så åkte jag till skopunkten och kollade på skor, tidigare i veckan köpte jag ett par ugs :D
Men iaf sen kom Emelie, frida lina och frida hem till mig för att fixa lösnaglar! ( lägger in en bild sen )
Så nu håller alla på att dra =/
Ikväll blir det tacos :D

Måste också fixa mer bilder !! Tråkigt med en blogg utan bilder ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0