Julhandlat

Tjobreh!

Länge sen man blogga eller? =/ Har inte pallat.. Men iaf, kan berätta om igår :D
Jag, Emelie och Frida åkte till farsta efter skolan och julhandlade! Väldigt skoj, påvägen hem flummade vi bara. Det var en snubbe som höll på att missa bussen, Vi bah: "SKYNDA DU MISSAR BUSSEN FAN!" sen stog vi och tjoade för att han han me :D Sen gick vi runt och sa "korv med ketchup", "tandkräm i tub", "beanisås" och "cowboy Cookie", hahaha. Så man kom hem med fulla kassar :) Det ska synas att man har shoppat :D
Så nu ska jag sätta på lite musik och slå in mina julklappar :D Det som typ är tråkigast, menmen.
Sen drar jag till mormor och hämtar en form där, vi ska göra cheescake! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0