Home from the school!

Hello!

Har precis satt på min varma pyamas :D Och mina underbara tofflor från finland!
Värsta snöstormen här i sthlm nu ju! :O
Haha när vi gick hem så höll jag och frida i varandra som gammlingar för det va så halt, vi bah: "inte halka inte halka" och lina puttade på oss bakifrån, haha föfan.
Kanskeblir träning senare, om man kommer till bussen :P

Fick en kommentar av någon som typ bah:
asså din blogg är fett tråkig, du har inga bilder alls! Tråkigt som FAN ju
Dina kläder är fina men du härmar foki lite.

Stog lite mer men kommr inte ihåg vad de stog.
Så jag svarar!
Okej, men om min blogg är såå tråkig så läs den inte? Min kamera har inga fakking batterier, måste ladda den!
Härmar jag foki? Knappast! HAHA, shit? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0