HAHAHA

Hello!

Har precis klivit ur duschen :D Kan berätta kort om min lilla dag!

I dag hadde vi ju so prov, gick väl sådär =/ Sen höll man på att tjafsa med några småglin. Vi har ju fått ribybergsskolans småglin eftersom dem bygger på sin skola. Då var det en tjej som bah " Har du silikonbröst?" och sen frågade hon "Har du gjort barn?" HAHA skönaste frågorna ju!

Sen gick man hem och var så uppspelt för att man skulle spela sims. Så ringer Frida och bah: Asså kan du komma hit? De e någonting här hemma", typ. Så jag gick hem till henne. Efterråt gick jag hem till mammsen och kollade på familjen macahans eller vad den nu hette.

Så nu ska jag entligen spela lite sims och göra mig en stor tallrik med grekisk sallad, käkade de hos syrran och det var förbannat gott asså!

Tyvär så e kameran fucked up så kan inte lägga in en bild på dagens outfit
Men hadde:
H-jacka från gina
Linna från gina
Jeans från cubus :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0