Friagymnasiet!

Hello!

Idag åkte man till friagymnasiet, var ganska najs där, kanske ska man börja ?
Våran najsiga mattelärare Anders hade köpt bullar åt oss, och så fick vi saft! ^^
När vi skulle in i ett klassrum FULLT med 16 åringar så puttade alla fram mig så man fick gå först, aspinsamt ju!
Jag bah: " varför ska jag gå först? " haha.
Men sen så spelade vi biljard och fotbollspel, eller vad de nu heter. Det var några där så jag satte på ulla red till ullared då stack alla, haha! Töntig man e asså!
Det var fett najs! Haha..

Aja vafan, skulle spela lite sims, hade precis byggt klart huset sen bah eh vafan, pallar fan inte spela.
Har ni sett American pie? Stiflers lillebrorsa säger ju typ " FUCKERS" elr nåt. Haha, vi går runt och säger så i skolan till varandra, så naajs asså. Dem dära snorungarna som ställde frågor kastade cigarettpaket och sånt shit så dem fick stryk av läraren, haha. En kille där bara " HAR DU SILIKONTUTTAR?" haha, sköna småttingar asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0