~ Brist på rubrik här! ~

Hello!

Idag har varit en låång dag. Det började med att man gick upp och kände doften av någonting. Gick till köket och så stog mammas kille och lagade mat. Luktade fantastiskt gott! Trodde jag skulle svimma :')
Sen vare bara att packa, duscha och klä på sig för pappa skulle hämta mig så skulle vi handla och så skulle vi iväg till farmor och farfar. De e ju farsdag :D
Men iaf, vi stack dit, till farmor o farfar. Fikade lite, sen gick jag, Rosie och pappa till ett radhus som var på visning. Det var otroligt snyggt asså! Skulle vilja flytta dit :D
Sen käkade vi hos farmor och farfar oxå. Någon köttgryta med potatis ostkex och fruktfat till efterrät :)

Nu har jag kommit in i den perioden där jag bara vill spela the sims 3. Så kommer nog nöörda det sen.
Imorgon är de skola, som vanligt. På Tisdag ska vi till friagymnasium :D Och på fredag är de studiedag :) Best school ever!

På fredag blire även tjejkväll, denna gång hos emelie :D Ska bli grymt kul. Förutom att hennes hus är typ as läskig och vi ska se på skräckfilm, kommer skita på mig ju!

Måste bli bättre på att uppdatera asså! Vet inte om vad man ska blogga om elr nåt sånt. Vet inte heller vad jag ska lägga in för bilder heller =/ Faan vet inget just nu. E bara irreterad på en skitgrej, faan.

Börjar inlägget bli för långt, nää tror inte de :D
När vi var hos farmor och farfar så snackade vi om min utbildning. Vad jag vill jobba med. Måste ju börja fundera på de, Har två år på mig. När jag börjar nian måste man veta vad man vill bli så man kan börja på ett gymnasium :)
Helgarna går fan för fort asså! En helg borde vara som en hel vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0