2Night ;)

Tja alla!

Snart blire middag ;) Hela, eller ja nästan hela dagen har jag tillbringat med att hjälpa mamma med att göra chokladbollar, inte sånna med cocos eller pärlsocker ett par andra. Så ska snart ta ett bad för man har choklad i håret :S
Sen ska jag exprimentera med mina mascaror och se vilka som ger bäst resultat :D Om jag orkar :)
Vet inte vad jag ska skriva om, hjäääääälp :O min kamera har inga batterier, så kaj inte ta bilder. Jag kan ju ta med mobilen men då måste jag ladda upp via faceook, och det pallar man ju -.-
Min spotify har slutat funka -.-' bajs på de, måste betala för de då, fan heller! :O
så de blir youtube. Ikväll så kommer jag ha tråk. Så messa :D
Testade fem mascaror imorse vart ju asgött :D
Har ni nån gång lyssnat på emeinem..? Okej dum fråga vem har INTE lyssnat på honom, Men hans första låt hette väl "The real slim shady", right? Lyssnar på den nu, och de e ju naajs :)
Imorgon ska vi fira morsans kile, och JAG har ansvaret för tårtorna, snacka om att jag ska bossa med syrran ;D
Ikväll eller senare blir det väl att städa rummet, ser ut som ett bombnedslag :S
Man får mkt uppskattning av städningen, de hissar vi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0