Shoppingdag!!

Tjabba!
Kom precis hem från en shoppingrunda med mamma :) det var väldigt trevligt. Fick även min present :D Det var lite eller lite jag menar MYCKET pengar typ 1000 kr, när jag kommer hem från norrland ska vi öppna ett konto på nordea åt mig, tror det var nordea, för innan jag åker till norrland har jag inte hunnit kommit hem, man måste vara 13 år..
Jag sa ju att jag var på en shopping runda eller hur? Varså Jag gick in på hemsidan och försökte fixa bilder men det fanns inga :( Men iaf jag köpte två par örhängen på Ur&Penn ena var två blommor på med diamanter i ganska långa, och det andra var en skruv.. eller ja inte en skruv, skruv utan en platt silver pinne som hade skruvat sig, hajjar ni?
Sen vart det ett glittrit nagellack på Cubus.. och ett par jäääääääätte söta rosetter från lindex :)
Älskar att shoppa alltså. Nu när jag ska få ett bank kort eller vad det nu heter, det känns mer vuxet på nåt sätt..
Idag ska jag sova hos pappa.. och imorrn är det ju midsommar.. då ska jag ju umgås med kusinerna som jag sa förut.
Sandra ska köpa en ny mobil, jag är sjukt avis, det är en HTC Legend


Visst är den snyggg?
Den är väldigt lik en iphone, men lite mindre.. Skulle ha tagit kort på grejerna jag handlade idag med mammas mobil, men man måste installera ett programm som är farligt för datan, så bajs på de :P

// Meggie <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0