Helgen

Godmorgon!!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. hehe.
Kan berätta om midsommar.. jag firade ju med mina kusiner och vid elva tiden på fredag så hämtade min morbror Ronnie upp mig. Vi ät lunch med sill och potatis sen drog vi till Farsta IP, och dansade vid midsommarstången och spelade på lotter, tyvär vann vi inget..
Sen åkte vi hem och gjorde iordning middagen, jag och mina kusiner fixade en sex-kamp.. jag kom på 8:e plats, haha, vi hade priser.
Vi åt grillspett och potatis och andra saker till middagen, jättegott, sen efter maten hade vi sexkampen och efter det åt vi efterrätt. Vi fick en kladdkaka med vir choklad på, skitgott :)
Sen åkte vi hem.
Igår firade vi min födelsedag, vi åt korv sen marängswiss, jättegott, vi hade ostbricka också.
Jag öppnade lite presenter.
Jag fick:
Tre filmer, Titanic, Shutter Island och en annan kommer inte ihåg vad den heter.
Två tröjor, men dock är dem förstora..
Sminkväska med mineral puder och en brun puder som man har för att se lite solbränd, en brun mascara och en rund boll med kroppsgiltter i.
300 kr.
myggkontakt och tabletter till den.
Örhängen, guldiga ringar
Det var nog allt.
Jag skulle egentligen ha åkt upp till norrland, men det vart uppskjutet tills på Tisdag, för mormors bil krånglar något rör har gott sönder satt det läcker

// Meggie <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0