Fan också!! Städning på G

Hejhej!
Jag hade en annan blogg men den har någon jävel tagit bort..
Men nu håller jag på att städar hela lägenheten, just nu väntar jag på att golvet ska torka så jag kan lägga mattorna på golvet och slutföra mitt hårda arbete :P
På fredag (imorrn) är det midsommar då ska jag eveltuellt till kusinerna :) sen på lördag ska jag fira min födelsedag för att jag fyller år den 1 juli men då är jag i norrland, åker dit på söndag!
Så jävla skönt det är med sommarlov asså ;)
Sen när jag lagt på mattorna måste jag nog skölja av mig e svettig, usch!
Jag måste få tag på syrran för hon har snott mina hörlurar till min mp3.. hon har likadana hörlurar som jag..

// Meggie <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0