@ Work hole day

Tjena!
Fyfan vad man jobbar å sliter man börjar dagen med att diska efter frukosten sen går man och borstar av målarfärgen på huset i typ 4 timmar sen går man och ränsar ogräs sen blir det mer disk.. ja tiden går fort när man har "roligt".
Haha.. kom på en sak när vi satt i bilen på väg hit när vi hämtat farmor så ringde farfars mobil, han kunde inte svara för att han körde bil. Farmor svarade och hon höll mobil upp och ned när hon svarade.. haha shit vad jag och pappa garva asså, så jävla kul!
Farfars och Farmors kompisar är här uppe och dem tog med sig en liten söt hund som heter Lotta, skitgullig!
Imorgon när deras kompisar har åkt ska vi åka till dollarstore och kika lite.
Farmor glömde mina presenter hemma i stockholm.. så får inga när vi firar mig på fredag..
Men vi ska hämta dem när vi hämtar våran bil hos farmor och farfar i deras garage.
Gissa vilket snyggt "smeknamn" man fick när farmors bror Kenneth kom, han sa: "Tjenare husmor".
Snacka om att jag var helt.. Okej? husmor är det jag de.. FYFAN ELLER TA DIG I ARSLET!!! Men sa inget hehe.
Men ska dra och gosa med Lilla Lotta hon kanske vill sova hos mig inatt, vore inte helt fel med en hund som värmer en vid föterna..

// Meggie <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0