Mocka kakor!!!

Heeej!!
Vad ska ni göra idag då?
Jag väntar på att Göran ska bli klar med huset, han lagar vattenledningen den hade frusit i vintras. Vill få besked när vi ska ut å fiska om vi ska de.
Skulle vilja åka å bada men det är så mycket broms så de blir ju inge roligt.
Har gansla tråkigt, tidigare i morse bakade jag mocka kakaor, dem blev SVINGODA!! jag skojar inte. Har skrivit ner receptet. Ska nog göra så när jag ska fira min födelsedag på pappas sida.



Det här är en mocka kaka, jag hade strössel på mina, det är som sockerkaks deg sen har man choklad glasyr, åh så gott.
Imorgon ska jag till Jossan och se på film o äta hos dem, trevligt!
Sen på Lördag åker jag hem :( men har ju något att se framemot när jag kommer hem :P Nämligen kryssningen med Mina lilla Emelie!!! Fyfan vad kul vi ska ha asså, sen efter kryssningen ska jag och mamma åka trampbåt någonstans kommer inte ihåg vart men de ska bli kul. Sen ska jag ju ha fest med Inez, shit vad sommaren går fort :( Vill ha sommar året om!!
Fyfan vad skönt det vore vara.
Syrran är ju i Turkland (Turkiet), saknar henne så!!!!!!
Hoppas hon köper nåt åt mig :P

// Meggie <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0