Lack som in i helvete!!!!!

Tja!
Nu är man entligen hemma! Skit skönt asså :)
vi flög hem.. pappa var nervös haha..
Är hos farmor och farfar, har varit hundvakt. vill hem! skulle ju vara med emelie och inez idag ju, sen säger pappa att vi ska grilla, snacka om att jag vart lack!
Men som tur var övertalade jag pappa om att vi inte skulle grilla så vi kanske åker snart, är fortfarande lack som in i helvete, han bah: men va med dem imorgon då, jag bah: eeh, ska vara med syrran då och föresten vill jag vara med dem idag! Han bah: Men va med syrran på tisdag, då Jag bah: neeej då ska jag städa :P han bah: okej?
Är lack som in i helvete asså!!!
åååh!!!!!!
Sorry, ska inte dra ut det över er..
Vill åka hem!
Aja ska dra
/// Meggie <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0