KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET!!! <3

Hello!
Har inte skrivit så mycket..
Men iaf igår var jag på bilbingo, vann en fleecefilt :D inget annat :( menmen.. när jag kommer hem ska jag få Sandras nya oandvända IPOD!!!!!!!!!!!!! :D
Men igår på bingon hände en grej :O
Jag stod i kön för att köpa bingobrickor, det stod en kille framför mig med sin mormor, han sa att jag fick gå före, snacka om att mitt hjärta stanna, han var så gullig. Sen köpte jag såna där lotter, vissa hade nummer och vissa hade inte nummer, jag fick en med nummer och sa "jag fick ett nummer" Han tittade på mig och log :)
Han vann inget tror jag. Han är det enda jag har tänkt på idag.. Kärlek vid första ögonkastet säger jag bara :D
Ringde Emelie idag också.. frågade om hon ville följa med på kryssning, det ville hon men hennes mamma var inte hemma så ska ringa senare.
Men ja det var väl allt spännande.. Sandra åker till Turkland ikväll ;)

// Meggie <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0