Hackås! <3

Tjabba!
Är i älskade Hackås nu!
Fyfan vilken biltur, mådde illa och spydde nästan så resten av resan fick jag sitta fram och INTE läsa..
Men men.. kul när man var framme.
Nu när jag är här uppe så kommer jag nog inte blogga så mycket, kommer nog vara ganska trött på kvällarna för jag ska jobba. Jag kommer få lön :)
Har gjort ett schema, ska bli kul. Imorgon ska jag borsta huset.. svårt att förklara men man har en borste med stålpiggar och drar det på huset så all lös spån från huset åker bort..
Gissa vad? Uffe farsans kusin har fixat Itunes äntligen! Shit vad kul nu asså, är skit glad :) Medans jag var där nere så snackade han om datorer, modem och andra saker som jag inte fattade, satt bara på soffan och nickade snällt, haha :)

Nu ska jag ladda över musim och pappa ska få lyssna på hen helskön låt :)
Yolanda be cool och ett annat gäng som sjunger we not speak americano, sök på youtube! störtskön asså!

// Meggie <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0