Fiska med Göran :)

Tjabba!
Idag var jag på badstranden med mormor men det varade inte så länge.. efter drygt en halvtimme vart det en jävla massa bromsar, eller bronsar dem heter. Men mormor o jag visste att vi var tvugna att fly, vi SPRANG till bilen och flydde från stranden och åkte till Byboa och kollade om tidningen hade kommit men icke det hade den inte.
På vägen hem från byboa åkte vi till göran och fikade på rulltårta och saft :) han frågade om jag ville följa me och fiska, jag sa ja såklart. Vill bort från gammelmorfar lite som bara babblar och babblar om ingenting i flera timmar, sen glömmer han bor vad han pratade om, HAHA. Men han snackar rejält mycket, t.o.m mormor blir förbannad :P
Sen kom vi hem och då var Ingmarie och hennes lilla söta familj hemma här, men dem åkte när vi kom. När dem stack så gick jag o mormor ner till vägkanten och kollade när televärket kom, dem skulle fixa något larm och telefonen. Sen drog han, jag åt före dem andra för Göran mormors bror som jag fiskade med skulle hämta mig. Det gjorde han. Så vi drog och fiskade, det nappade tre gånger på mig men dem slet sig loss. Göran fick en stor fisk men den släppte också. Sen la han värsta möken och skyllde på mig jag bah: "Vafan, visst skyll på mig bara" haha.
Sen drog vi hem och vi ska ut imorrn med hans båt och ska fiska abborre :)
Jag hoppade in i duschen när jag kom hem, fyfan vad skönt de va.
Men nu ska jag in på Facebook och checka läget lite ;)

// Meggie <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0