xD

Tjaaa!
Nu har syrran dragit till jobbet.. Va ju där igår haha fyfan va kul, här är en grej jag skrev på Facebook:
Shit sandra polare GLOR på mig när jag sitter vid datan, dem kommer in och säger " oh vill också spela!" Sandra bah "UT Å JOBBA FÖR I HELVETET VI HAR KUNDER" dem bah " Shit chilla bruden Tare lugnt" sen åter går dem till jobbet och syrran fortsätter att ge order, sen kommer syrran in och bah " vill spela när vi kommer ...hem" med lugn röst, haha så jäkla kul asså.
Haha, var jäkligt kul asså. Vi fick skjuts av sandras kompis Per. När jag satt i personal rummet, han kom in och bah : "går det bra" han sa så några gånger, jag bah "Ja det går FORTFARANDE bra", haha.
Tror att jag fått en myggbett bakom örat :S scary.

// Meggie <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0