Nya Naglar !!! + Tacotallrik

Hello!

FYFAN. Vilken dag! Vi åkte till Handenterminalen och tgo pendeln till typ karlsberg eller nåt, sen gick vi och det började regna! Sen gick vi upp för världens längsta uppförsbacke, halsen brann! Sen gick vi typ 1 km längre så vänder alla tillbaka. Då gick vi tillbaka hela vägen som vi hade gått, jag var helt dyngblöt..



Kunde lika gärna ha tagit med schampo (A)

Men iaf när jag kom hem så hoppade jag in en ångande dusch.. sen messade jag emelie så hon kom rusande ner till mig :D vi satt och pratade ett litet tag sen fixade vi våra naglar! jag har fixat om mina ;)
Love iit!


Hela handen (A)


:D

YEAH!

Fick världens goaste middag, TACOTALLRIK!

Så f*cking gått! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0