Röjning

Godeftermiddag!

Nu har jag äntligen tagit ut tummen ur arslet och både städat OCH rensat hela mitt rum :) Har slängt en jäkla massa kläder och smink. När jag slängde sminket kände jag hur hjärtat gjorde ont (ironiskt?)

Här är mitt "sminkbord" och det är EFTER rensningen..


Andra sidan av mitt såkallat "sminkbord"


Allt det här slängde vi. Inehållet i påsarna var kläder och smink,
sånt som jag inte ville behålla..


Jaa... jag passade även på att städa MIN sida av badrummet..
Som ni kanske ser är den rosa sidan min :) Pappas tvål är
den blåa, min är den rosa.. jag mår illa av pappas tvål :S


Städade också mitt Badrumskåp :) Tyckte det behövdes.
Imitt badrumskåp kan man hitta ALLT precis ALLT!


Världens goaste sallad! Kan ni gissa vad det är?


Ganska enkelt att se..
(Kock: Pappa!)
Senare ska jag ha eget hemmaspa! Med bad, hårinpackning, gurkor.. och så ska jag fixa naglarna tror att man kan fixa dem med manikyr nu, dem är ganska långa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0