Shoppat (igen)


TJWIIHOO! The sims 3 funkar nu! Jag e så bäst!
Så nu Ska Jag nörda mig me de. På lördag ska jag på Fest, min faster fyller år, så idag har vi handlat lite presenter till henne och sötnosen Elvis :) Jag har köpt en ny väska! min gammla lilla fick inte min nya plånbok plats i, hehe.
Tyvär så finns det ingen jäkla bild på hemsidan, min gamla mobil kan man ju inte ta bild me för den blir bara suddig :S
Men tog en bild med kameran, ena bilden är väskan (
som in kanske ser) och den andra är på min plånbok!

Väskan :D


Det bästa är nog att  man får plats med saker o ting!

Min plånbok ;)


Love it! Mamma köpte den I Egypten, jag skulle ha köpt den, stod och kollade på den, sen snodde mamma den, sen fick jag den! hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0