Trött som fan!

Hello! <3

*Pustar ut* Nu har jag städat mitt rum :) Jág har torkat bord, dammsugit och ställt allt i ordning, tog väl typ en timme? Så nu är jag jäkligt trött. Mamma ska skura och fixa mattorna OCH torka mina fönster :D
Ska sova hos mormor ikväll.. sandra ska typ bort, mamma ska vara med Ivan och pappa ska på firmafest. Så jäkla läskigt att sova hos mormor asså :S fattar inte varför..?

Har äntligen börjat fått kläm på att skriva på att skriva på mammas minidata, den har så små tangenter ^^
Vill skaffa en ny design med bilder på mig själv, men vet inte hur man gör de. Min kompis Frida vet, men hon har slutat i våran skola .. shit jag e hungrig :P
Resten av dan ska jag bara slappa tror jag, är trött efter Ikea och städningen. Min mobil börjar fucka upp, knapparna bilr sega och vissa av bokstäverna när jag smsar försvinner :S ska köpa en ny men först ska jag köpa nya garderober ^^ Har redan börjat med en önskelista tills i jul, haha vet vad jag vill/måste ha! 
Slänger in en bild på mig =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0