Tjohoo!

Tjaaaaa!
Sorry för dålig uppdatering men har fan inte orkat skirva. Igår var jag hos sandra på Mcdonalds tills hon slutade- 01.00, sen städade dem i en timma typ, sen gick vi och la oss vifd 03-tiden. Vi e skumma asså ;O
Var fett trött imorse, pappa ringde och väkte mig vid 10, så han jag och sandra åkte till handen jag tog ett till hål i höger örat, sandra tog i broskbiten som sitter vid örat, vart ganska snyggt faktiskt. Idag ska jhag på bio, vi ska se bröderna karlsson, hoppas den e bra. Kanske blir McDonalds senare, vet inte. Eller så drar jag dit imorrn.
Min jäkla mobil funkar ju inte, simkortet åker ut hela tiden, så fick ta en sjuuuukt gammal mobil, typ 100 år gammal =O
Men vi ska köpa garderober med spegel och fixa å dona i mitt rum å det kostar ju lite, har  inte något stort behov av att ha en rejäl mobil med mp3-spelare å sånt skit. Kan ju ringa och messa med den här gammla mobilen jag har nu, sen har jag ju min iPod oxå :D
Snart börjar skolan :O Ska bli ganska sköönt faktiskt :)

I söndags tältade jag med Inez vi var uppe till halv tre typ. Vi såg på en film, och inez såg skuggor utanför jag såg dem också. Vi vart skiträdda, jag messade mamma och bah "mamma kom ut nu det är någon som går vid vårt tält" så kom hon ut och bah "det är ju ingen här" sen förklarade hon att det var katterna som hade gått runt, Haha!
// Meggie <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0