STÄDAT!


PUST! Nu har jag STÄDAT hela lägenheten, mammas lägenhet. Är helt svettig efter damsugningen, hatar att dammsuga. Ska kolla satt check-listan är gjord:

1.diskat - check
2.Dammsugit - check
3.Plockat - check
4.torkat bord - check
5. städat på balkongen - check

Allt är gjort!
Ska till återvinnings stationen senar eoch återvinna!
Ska bli riktigt kul att se mammas min när hon ser allt jag gjort, hon kommer nog bli gråtfärdig, hon har velat anlita en städfirma, så nu har jag städat, Meggies städfirma första städningen är gratis! haha.
nu ska jag spela lite The sims 3 ;) och bara chilla.
P.S. Meggies Diskartips:
Om du har haft en kaffekopp med en liten skvätt i som har stelnat för att ha stått i solen. Innan du börjar diska så häll i kokhett vatten i muggen/Glaset sen börjar du diska all annan disk. Sen när du diskat klart kolla om det har löst upp sej (det ska ha gjort det) så häll ut och diska rent muggen/glaset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0