Skolstart!

Godmorgon!

Igår monterade jag och mamma ihop min bokhylla som vi köpte på Ikea, nu måste vi ha hjälp att sätta upp den på väggen, SNICKAR MAMMA OCH SNICKAR MEGGIE, haha.
Innan jag kopplade upp internet hände en grej.. Pappa har köpt en sån där Wc Duck som man gör rent under toalettstolen, jag skulle lukta på den men kände inget, så pappa klämde på den, satt man kunde kända hur den luktade, så kom medlet ut och sprutade mig i ansiktet, pappa stog minst i 10 minuter och garvade INNAN han hämtade papper.. (den var oanvänd) Det tyckte han va kul.

Imorgon börjar man skolan då, kul men läskigt. Alla som blir sexor kommer tro att dem är tuffa och balla, och tro att dem är nåt. Fyfan. Idag blire kanske att jag är med någon kompis eller nåt. Ska messa Emelie och se om hon vill hitta på något. Annars blir det THE SIMS 3 :D
Längtar ju tills i morgon :S men vi ska bara ha upprop, sen är den skoldagen slut. Men jag känner på mig att vi ska hitta på något den här veckan, som att åka till rudan eller nåt, denna vecka blir nog lugn. När jag börjat skolan med alla ämnerna och de blir det nog en annorlunda bloggning, då skriver jag vad som hänt under dagen och sånt. Nu på sommarlovet har jag bara skrivit om.. sommarlovet?
Idag ska jag även rensa min skolväska har ju kvar ALLT som jag har gjort i skolan, det ligger där i. Har planerat länge att fixa den men det har inte blevit av (p.g.a lathet).

Nä nu ska jag "börja" förbereda mig inför skolan :) Måste ju ha allt i ordning annars blir det ett jäkla liv imorgon bitti ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0