Shoppingen tar aldrig slut!

Hello!

Imorse vart det träning på sats! Vi cyklade i 45 minuter, tufft! Sen ahr jag varit i handen och handlat:
Själv ÄLSKAR jag den, jag har mjukisbyxorna till dem också (A)


Sen köpte jag en ny faundation (stavning?), min gamla har nästan tagit slut.. sen köpte jag ett Graffiti nagellack, som jag ska måla på senare, bilder kommer också!
Igår kväll var jag med Emelie, vi var i parken och härjade, sen gick vi runt och stannade på en trottoar där jag satte på musik på mobilen och blrjade sjunga, därefter började Emelie också sjunga sen stog vi och fånade oss i en halvtimme typ, haha! Ikväll ska det bli Mozzarella Pizza världens godaste! MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0